Het is bijna zover! - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Don Hoeven - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Don Hoeven - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Don van der Hoeven

Blijf op de hoogte en volg Don

13 April 2016 | Nederland, Naaldwijk

Hallo!

Ik ben Don, een westlandse jongen van 22. Sinds 1 jaar doe ik de studie Business & management niveau 4 in Naaldwijk.

Voor deze studie ga ik 10 weken buitelandstage doen in Frankrijk samen met een klasgenoot. Tijdens deze 10 weken ga ik proberen om zo vaak mogelijk een stukje te schrijven over de dingen die ik ga beleven. De stage is op een camping midden in de Dordogne dus waarschijnlijk krijgen jullie ook een hoop mooie foto's te zien!

We gaan zondag 17 april rijden (in onze eigen prachtige gele Opel Corsa) en we hopen zondag avond aan te komen. Ik moet het hele stuk alleen rijden want Jesse is helaas niet geslaagd voor zijn rijbewijs dus dat wordt nog een kleine uitdaging. De planning is dat we eind juni weer terug komen

  • 10 Mei 2016 - 18:19

    Frans:

    Ik ben helemaal klaar voor de verhalen maar volgens mij had je maat met/zonderrijbewijs daar iets over gemeld.

  • 11 Mei 2016 - 08:03

    Nicolle:

    Ha Don, genieten in de Dordogne!!
    Hopelijk helpt de grote schoonmaak!
    Ik krijg enthousiaste berichten van Mariette en van jullie via de app.
    Nu je reisblog nog!
    I will follow!!!

Tags: #spannend

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Naaldwijk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2016

Het einde komt in zicht!

24 Mei 2016

Halverwege!

13 April 2016

Het is bijna zover!
Don

Hallo! Ik ben Don, een westlandse jongen van 22. Sinds 1 jaar doe ik de studie Business & management niveau 4 in Naaldwijk. Voor deze studie ga ik 10 weken buitelandstage doen in Frankrijk samen met een klasgenoot. Tijdens deze 10 weken ga ik proberen om zo vaak mogelijk een stukje te schrijven over de dingen die ik ga beleven. De stage is op een camping midden in de Dordogne dus waarschijnlijk krijgen jullie ook een hoop mooie foto's te zien! We gaan zondag 17 april rijden (in onze eigen prachtige gele Opel Corsa) en we hopen zondag avond aan te komen. Ik moet het hele stuk alleen rijden want Jesse is helaas niet geslaagd voor zijn rijbewijs dus dat wordt nog een kleine uitdaging. De planning is dat we eind juni weer terug komen

Actief sinds 11 April 2016
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 1440

Voorgaande reizen:

11 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: